Find better matches with our advanced
matching system

—% Match
—% Enemy

ARCHITECTShudson

26 M Morang, Australia

I’m looking for

  • Girls who like guys
  • Ages 18–25
  • Near me
  • For new friends, long-term dating, short-term dating, casual sex

My Details

Last Online
Jan 23
Orientation
Straight
Ethnicity
Black
Height
5′ 9″ (1.75m)
Body Type
Athletic
Diet
Anything
Smokes
Sometimes
Drinks
Socially
Drugs
Never
Religion
Sign
Education
High school
Job
Entertainment / Media
Income
$30,000–$40,000
Relationship Status
Single
Relationship Type
Offspring
Doesn’t have kids, and doesn’t want any
Pets
Speaks
English

Similar Users

My self-summary
Write a little about yourself. Just a paragraph will do.
Just a nice dude, looking for new friends and maybe more, get crunk enjoy life and take it as it comes, don't be scared, I ain't gonna bite haha
Hit me up, we can cruise together, maybe even loose toget.... Wait this rhyme doesn't work haha
Anyways, hope to chat soon
What I’m doing with my life
Don’t overthink this one; tell us what you’re doing day-to-day.
Working, and saving for investments, go karting, playing in a band... Being the cool kid ;)
I’m really good at
Go on, brag a little (or a lot). We won’t judge.
Skating, go karting, drifting (legit sport) talking about anything and making people laugh haha :p
The first things people usually notice about me
I’m an empty essay… fill me out!
My hair, and my tanned skin haha then my car, then my messy room... Deal with it ;)
Favorite books, movies, shows, music, and food
Help your potential matches find common interests.
Don't really read... Don't know why haha
Fav movie would be batman the dark knight
The six things I could never do without
Think outside the box. Sometimes the little things can say a lot.
Food, go karting, cars, skating, money, friends
I spend a lot of time thinking about
Global warming, lunch, or your next vacation… it’s all fair game.
Cars, skating, music, go karts, constructing stuff, destructing stuff, my future
On a typical Friday night I am
Netflix and takeout, or getting your party on — how do you let loose?
Go out, go go karting, play a gig, watch a gig, go to the movies or just chill at home with some friends :)
You should message me if
Offer a few tips to help matches win you over.
You wanna meet up, hang out, catch a movie, go go karting, cruise to the beach... Depending on the weather haha