Find better matches with our advanced matching system

—% Match
—% Enemy

Casoria374

19 M Omaha, NE

My Details

Last Online
Apr 15
Orientation
Straight
Ethnicity
Hispanic / Latin
Height
6′ 2″ (1.88m)
Body Type
Diet
Mostly anything
Smokes
No
Drinks
Socially
Drugs
Never
Religion
Sign
Aries, and it’s fun to think about
Education
Dropped out of high school
Job
Art / Music / Writing
Income
Relationship Status
Single
Relationship Type
Offspring
Doesn’t have kids, but wants them
Pets
Likes dogs
Speaks
English

Similar Users

My self-summary
I Am An Up And Coming Rap Artist, I Like A Girl Who Can Be Committed And Fun!
I Can Cook, I Know Thats A Big Plus... But Not Just Eggs Or Something Easy Like That, I Can Cook Italian Food, Mexican Food, Crapes, All The Actual Good Stuff!!

Breakfast In Bed May Be Included Haha (More Than Likely)
What I’m doing with my life
I Am Focusing On Becoming A Proffesional Rapper, And Starting My Own Music Group Label. Big Dreams To Follow!!!
I’m really good at
Talking, Im Not Shy At All Hahaha Ill Shut Up When I Have To Though Lmao!!! Im Good At Rapping And Making The Best Out Of Music!!
The first things people usually notice about me
Im Really Funny
Im A Big Dude!!
Easy To Talk To!!
And My Dimples Haha ;p
Favorite books, movies, shows, music, and food
Favorite book: The Looking Glass Wars
Favorite movie: Ted, The Man In the Iron mask, The Longest Yard (Its Fucking Funny lol)
Favorite Show: Family Guy
FAV Music: Eminem and Macklemore....Everything, Rap, Dub-step Electronica, you name it lol
Fav Food: My Cooking LMAO!!
The six things I could never do without
MUSIC ( MUSIC IS MY LIFE)
FRIENDS (LOVE MY FRIENDS TO DEATH)
THE PERFECT GIRL ( THAT COULD BE YOU SO LETS GET TO KNOW EACH OTHER HAHA ;p)
MUSIC ONCE AGAIN!!! I JUST LOVE IT!!!
HATERS... IF YOU AINT BEING HATED ON!! YOU AINT DOING SHIT LOL
INTERNET HAHAHA
I spend a lot of time thinking about
I DONT THINK!!! I LIVE

LOVE LIVE LIFE!!!
On a typical Friday night I am
Out With Friends And Getting Inspired To Write New Music.
I WILL ALWAYS MAKE TIME FOR THE GIRL WHO IS GOOD TO ME
The most private thing I’m willing to admit
Everything....I Dont Keep Secrets, I Rather Just Not Do Extremely Stupid Shit Haha

Im Completely Honest
I’m looking for
  • Girls who like guys
  • Ages 18–22
  • Located anywhere
  • Who are single
  • For new friends, long-term dating, short-term dating
You should message me if
JUST DO IT!!!!