Find better matches with our advanced
matching system

—% Match
—% Enemy

Casoria374

19 M Omaha, NE

I’m looking for

  • Girls who like guys
  • Ages 18–22
  • Located anywhere
  • Who are single
  • For new friends

My Details

Last Online
Today – 8:25pm
Orientation
Straight
Ethnicity
Hispanic / Latin
Height
6′ 2″ (1.88m)
Body Type
Diet
Mostly anything
Smokes
No
Drinks
Socially
Drugs
Religion
Sign
Aries, and it’s fun to think about
Education
Job
Art / Music / Writing
Income
Relationship Status
Single
Relationship Type
Mostly monogamous
Offspring
Doesn’t have kids, but wants them
Pets
Likes dogs
Speaks
English (Fluently), Spanish (Fluently)

Similar Users

My self-summary
Write a little about yourself. Just a paragraph will do.
I did a Shitty Job with my profile haha Just ask me stuff, I like that better.

STOP READING AND ASK ME ANYTHING!

I am a Photographer from Omaha.
You are all welcome to ask me anything
Lets get to know each-other
If Anything happens later: Breakfast In Bed May Be Included (More Than Likely) lol
What I’m doing with my life
Don’t overthink this one; tell us what you’re doing day-to-day.
I am a Photographer. I am trying to be a writer and then i will be Focusing On Becoming A Proffesional Rapper, And Starting My Own Music Group Label. Big Dreams To Follow!!!
I’m really good at
Go on, brag a little (or a lot). We won’t judge.
Talking, Im Not Shy At All Hahaha Ill Shut Up When I Have To Though Lmao!!!
The first things people usually notice about me
I’m an empty essay… fill me out!
Im Really Funny
Im A Big Dude!!
Easy To Talk To!!
And My Dimples Haha ;p
Favorite books, movies, shows, music, and food
Help your potential matches find common interests.
Favorite book: The Looking Glass Wars
Favorite movie: Ted, The Man In the Iron mask, The Longest Yard (Its Fucking Funny lol)
Favorite Show: Family Guy
FAV Music: Eminem and Macklemore....Everything, Rap, Older stuff... Anything good!!
Fav Food: My Cooking LMAO!!
The six things I could never do without
Think outside the box. Sometimes the little things can say a lot.
MUSIC ( MUSIC IS MY LIFE)
FRIENDS (LOVE MY FRIENDS TO DEATH)
THE PERFECT GIRL ( THAT COULD BE YOU SO LETS GET TO KNOW EACH OTHER HAHA ;p)
MUSIC ONCE AGAIN!!! I JUST LOVE IT!!!
HATERS... IF YOU AINT BEING HATED ON!! YOU AINT DOING SHIT LOL
INTERNET HAHAHA
I spend a lot of time thinking about
Global warming, lunch, or your next vacation… it’s all fair game.
I DONT THINK!!! I LIVE

LOVE LIVE LIFE!!!
On a typical Friday night I am
Netflix and takeout, or getting your party on — how do you let loose?
Out With Friends And Getting Inspired To Write New Music.
I WILL ALWAYS MAKE TIME FOR THE GIRL WHO IS GOOD TO ME
The most private thing I’m willing to admit
I’m an empty essay… fill me out!
Everything....I Dont Keep Secrets, I Rather Just Not Do Extremely Stupid Shit Haha

Im Completely Honest
You should message me if
Offer a few tips to help matches win you over.
You can ask me stuff!