Find better matches with our advanced matching system

—% Match
—% Enemy

Italiana8806

26 F Attleboro, MA

My Details

Last Online
Yesterday – 12:51pm
Orientation
Straight
Ethnicity
White
Height
5′ 9″ (1.76m)
Body Type
Full figured
Diet
Smokes
Yes
Drinks
Rarely
Drugs
Never
Religion
Catholicism
Sign
Cancer
Education
Working on two-year college
Job
Medicine
Income
Relationship Status
Single
Relationship Type
Offspring
Has a kid, and wants more
Pets
Likes dogs and likes cats
Speaks
English

Similar Users

My self-summary
My name is ashleigh. I'm 25 from a small town in mass called attleboro. I'm a single mommy of an amazing little boy. Born 4/25/10. He is my world, I couldn't ask for a more amazing little boy. My life is going great, il the only thing I'm missing is that right man by my side. I'm looking fot a serious relationship, not a hookup, not fwb, nothing like that. I'm trying to find my other half, I honestly dont oboe how I feel about trying this out, kinda think its gonna be a waste of time. Maybe you can change my mind? I am a bbw, so if your not into bigger women, then keep moving. I'm working on losing weight, but if you can't accept me how I an now, then u won't deserve me when I am how I will be. Im loving, caring, compassionate, family orientated, love the outdoors, love to cook, love to have fun, etc. if u wanna kno more send me a message. :)
What I’m doing with my life
Well I'm currently a medical assistant, gonna go back to school soon to become a nurse, then who knows. I have high expectations for myself.
I’m really good at
Being a mom, cooking, having fun, etc. :)
The first things people usually notice about me
People love my eyes. Ive been told I have beautiful, big, brown eyes.
Favorite books, movies, shows, music, and food
I love all different kinds of books, guess u could say I'm a book worm, lol. For movies, comedy, chick flicks, horror, etc. tv shows, dont watch much tv, but certain shows catch my interest.
The six things I could never do without
1. My son
2. My family
3. My phone. Lol
4. Obviously food nd water lol.
5. Books
6. Idk lol
I spend a lot of time thinking about
I spend a lot of time thinking about my future, where I'll be, what I'll be doing, etc.
I’m looking for
  • Straight guys only
  • Ages 25–35
  • Near me
  • Who are single
  • For long-term dating
You should message me if
Youre looking for a serious relationship, like kids, want kids, like bbws, treat your woman right, etc. lol