Find better matches with our advanced matching system

—% Match
—% Enemy

Mustacio

22 M Costa Mesa, CA

My Details

Last Online
Apr 16
Orientation
Straight
Ethnicity
White, Other
Height
6′ 4″ (1.93m)
Body Type
Skinny
Diet
Smokes
When drinking
Drinks
Socially
Drugs
Often
Religion
Atheism, but not too serious about it
Sign
Sagittarius, but it doesn’t matter
Education
Graduated from high school
Job
Other
Income
$20,000–$30,000
Relationship Status
Single
Relationship Type
Mostly monogamous
Offspring
Doesn’t have kids, but wants them
Pets
Has dogs and likes cats
Speaks
English

Similar Users

My self-summary
INSTAGRAM: feedmebread

Same
What I’m doing with my life
working in mortgage full time until I get my shit together

Same
I’m really good at
Taking showers, clapping in audiences, standing in line, waiting in traffic, clearing my throat, yawning at reasonable times, laughing at jokes, breathing, locking my car, withdrawing money from an ATM as well as depositing, wearing hats and chewing my food until it is a sufficient size to be swallowed safely.

Same
The first things people usually notice about me
I'm 6'4" not a midget and I'm really too god damn nice. Overly nice. I freaked out on my co worker for being a bitch once and nobody expected it.

Same
Favorite books, movies, shows, music, and food
Music: Dr dog, City & Colour, Father John Misty, The Growlers, Tame Impala, Edward Sharpe, The Doors, Fleet Foxes, Passion Pit, MGMT, M83, Sigur Ros, Title Fight, La Dispute, Grizzly Bear, Brand New, Thrice, Fleet Foxes, Allah-Las, Kendrick Lamar, Danny Beown, Touché Amore, Voxtrot, Joyce Manor, The Wonder Years, Foals, Funeral Party, Delta Spirit, Peter Bjorn And John, Pink Floyd, Local Natives, Beach Fossils, Sonny and the Sunsets, The Used, Arcade Fire, The Kooks, Artic Monkeys, Black Lips, Broken Social Scene, Hanni El Khatib, The Xx, The Fresh & Only's, The Ghosh Inside, With Life In Mind, Two Door Cinema Club, The Antlers. Tbh I love all this shit but please don't expect me to know every song if any of this gets u excited. U will be disappointed. But not if we b4ng, u happy boom boom

Movies/Shows: Parks and Rec, Futurama, that 70s show, It's Always Sunny in Philidelphia, Workaholics, Forrest Gump, The Great Gatsby, Pulp Fiction, Into the Wild, Fargo, In Bruges, The Pianist, American Psycho, Trainspotting, The Road, Bronson, Punch Drunk Love, Monsters University (I only did shrooms once but I saw this and I cried so hard lol) Fight Club, There will be blood, Requiem For A Dream, Eternal Sunshine Of A Spotless Mind, Memento,Shawshank Redemption, No Country for Old Men, Children of Men, 3:10 To Yuma, Django, 28 Days Later, Terminator 2 (o yea), Rush Hour, Super Troopers, Austin Powers, Dexter, Breaking Bad, The Walking Dead, and more that can fill up 2 pages of this. I like dramas and thrillers. That deep shit mostly.
The six things I could never do without
Friends, fun, happiness, you, rofl, lol awe :))))))))))) also legal size notepads

Same
I spend a lot of time thinking about
I say "awesome" way too much. I seriously said it 14 times today before I wrote this. Smoke weed faggot

Same
On a typical Friday night I am
Not much really. There is the odd party every now and then but mostly just work and chillin with friends. Jk I don't say chillin. Ask me what I do on Saturdays.

Answer: Not much. But hey if u date me I will take u to some really great sushi place and spend probably around $80+ on rainbow rolls n shit and a fair share of alcohol and just have an overall great time laughing and then maybe touch each other. We don't have to but I'm just saying we could have a pretty great time. If ur not into that whole romance thing we can just hangout and watch movies or play video games or go to walmart, possibly ikea, and play with everything we find.

But seriously, I like road trips and bike rides. Hiking and BBQ's. Camping and fishing. Sunsets and Sunrise. Bird watching, cloud watching, people watching, whatever. everything most people don't really care to check out. Idk I just like to be alive, and seeing as much as I can before I die. I'd like to travel the world, but I'll take what I can get. I'll see how things go. I'm probably really boring, or really fun. Idk I haven't figured it out. People seem to like me

Same
The most private thing I’m willing to admit
I'm confident up until I like someone, then I get shy. If we ever end up talking, sorry ahead of time for being really shitty at this

Also I don't smoke that much weed. Like moderate amounts if anything. 9 bowls a night at most. Let's be real, not much. Leave me alone

Same
I’m looking for
  • Girls who like guys
  • Ages 19–26
  • Near me
  • Who are single
  • For new friends, long-term dating, short-term dating
You should message me if
You have bronchitis

Same