Find better matches with our advanced
matching system

—% Match
—% Enemy

OneLastTime06

26 Rochester, NY Man

Man

I’m looking for

  • Women who like men
  • Ages 20–30
  • Near me
  • For new friends, long-term dating, short-term dating

My Details

Last Online
Sep 28, 2013
Orientation
Straight
Ethnicity
White
Height
6′ 2″ (1.88m)
Body Type
Skinny
Diet
Smokes
Trying to quit
Drinks
Socially
Drugs
Never
Religion
Sign
Libra
Education
Graduated from two-year college
Job
Science / Engineering
Income
Relationship Status
Single
Relationship Type
Offspring
Doesn’t have kids, but might want them
Pets
Speaks
English

Similar Users

My self-summary
Write a little about yourself. Just a paragraph will do.
Hiya name is Brad. I'm 24 and easy going. I like the outdoors, spray art, bonfires, golf, bowling. I'm artiatic. I like tattoos and piercings. Music type is anything other than rap. Country and rock are the best IMO. Dont be shy! Also i like woman not girls, so leave all that drama shit alone. I can be very blunt and thats a good thing, i dont candy coat anything. If you have seen all of this and like it msg me. I'm a nice guy if you take time to get to know me. Im tired of being treated bad and giving this a go. Enjoy :)
What I’m doing with my life
Don’t overthink this one; tell us what you’re doing day-to-day.
I work in Quality Control for thermo fisher scientific. Saving for a motorcycle and get more tattoos
I’m really good at
Go on, brag a little (or a lot). We won’t judge.
Spray art, drawing, beer pong, cooking, singing in the shower (who isn't) lol
The first things people usually notice about me
I’m an empty essay… fill me out!
Either I'm tall or blue eyes
Favorite books, movies, shows, music, and food
Help your potential matches find common interests.
Comedy, action, horror movies.
Music: Mumford and sons, zac brown band, josh turner, Darius rucker, bullet for my Valentine, avenge sevenfold, LMFAO, tiesto, showtek, bass hunter, skillet, anything really :)
The six things I could never do without
Think outside the box. Sometimes the little things can say a lot.
Family
Friends
Music
Phone
Laughter
Food
I spend a lot of time thinking about
Global warming, lunch, or your next vacation… it’s all fair game.
My future and where I can make it go
On a typical Friday night I am
Netflix and takeout, or getting your party on — how do you let loose?
Hanging with friends or sleeping to work Saturday for OT
The most private thing I’m willing to admit
I’m an empty essay… fill me out!
Hmmm....idk where to start with this one haha
You should message me if
Offer a few tips to help matches win you over.
Want to make new friends and if your interested