Find better matches with our advanced
matching system

—% Match
—% Enemy

biggymac24

24 Harvest, AL Man

Man

I’m looking for

  • Women
  • Ages 19–25
  • Near me
  • Who are single
  • For new friends, long-term dating, short-term dating

My Details

Last Online
Dec 15, 2013
Orientation
Straight
Ethnicity
White
Height
6′ 1″ (1.85m)
Body Type
Average
Diet
Anything
Smokes
No
Drinks
Not at all
Drugs
Never
Religion
Christianity, and somewhat serious about it
Sign
Aries, but it doesn’t matter
Education
Graduated from high school
Job
Construction
Income
Rather not say
Relationship Status
Single
Relationship Type
Offspring
Doesn’t have kids, but wants them
Pets
Has dogs and likes cats
Speaks
English (Fluently), Spanish (Poorly)

Similar Users

My self-summary
Write a little about yourself. Just a paragraph will do.
Hey, im Codey. Im 23. Lets see, well I just bought my first house!!!! Lol. Anyways, im a fun guy. i enjoy just hanging out and relaxing but i can always step up the fun gauge and really make people laugh. i work at a plant making cardboard sheets. (Not exactly fun. Lol) i just bought my own place and getting ready to move in. So im very excited about that. Im a caring guy until im hurt, then i tend to put up a wall. Been hurt alot and the wall just helps me take a step back and heal. Never thought id be on a dating site, but id like to meet more than just people i know from work or friends. I wanna meet a nice girl. So hopefully this is it :)
What I’m doing with my life
Don’t overthink this one; tell us what you’re doing day-to-day.
Working full time. Just bought my own house. Woot woot! Lol. Just enjoying my life and looking for someone to share it with
I’m really good at
Go on, brag a little (or a lot). We won’t judge.
bein funny and enjoying myself makin people laugh. i do enjoy playing sports. im good at football, and basketball. others im just ok at, lol. but i like to play them anyways.
The first things people usually notice about me
I’m an empty essay… fill me out!
im a goofy guy with an odd but inviting personality. :) i dont know. Lol. Tell me what you think
Favorite books, movies, shows, music, and food
Help your potential matches find common interests.
books... yea, i dont read. i like action, thriller, adventure movies and even a good bloody movie on occasion. shows, oh boy theres alot. i like family guy, Simpsons, American dad, Scooby Doo (the original one, not the new crap) that 70's show, UFC, river monsters and THE WALKING DEAD!!!. thats just a few of my favorites. as for food, dish me out some Mexican or Italian and im freaking good. haha
The six things I could never do without
Think outside the box. Sometimes the little things can say a lot.
family
friends
sports
tv
Pepsi
cell phone
I spend a lot of time thinking about
Global warming, lunch, or your next vacation… it’s all fair game.
to be honest, happiness. Im ready to find a real girl that really wants relationship and a life with me. No more of the childish games
On a typical Friday night I am
Netflix and takeout, or getting your party on — how do you let loose?
working. but i do have weekends off so if you wanna chill some day, we should chat and work something out. :)
The most private thing I’m willing to admit
I’m an empty essay… fill me out!
Hmmm. Let's see...I'm on a dating site would be something to put here...
You should message me if
Offer a few tips to help matches win you over.
if you wanna talk
you wanna meet a kinda cool guy XD
if you find me interesting and wanna see if somethings clicks :)

Add a photo to:

Stay fresh with Instagram

Are you sure you want to delete this album?

Where's your photo?

Drop it like it’s hot

Photos must be at least 400 x 400px
Edit thumbnail
Add a caption

You look fantastic!