Find better matches with our advanced matching system

—% Match
—% Enemy

bikeminx

34 F Cardiff, UK

My Details

Last Online
Oct 22, 2012
Orientation
Straight
Ethnicity
Height
5′ 5″ (1.66m)
Body Type
Average
Diet
Mostly anything
Smokes
Yes
Drinks
Rarely
Drugs
Never
Religion
Sign
Aquarius, and it’s fun to think about
Education
Working on masters program
Job
Student
Income
Less than $20,000
Relationship Status
Seeing Someone
Relationship Type
Offspring
Has a kid, and might want more
Pets
Likes dogs and likes cats
Speaks
English

Similar Users

My self-summary
Write a little about yourself. Just a paragraph will do.
Yes it's a photo of my belly, why? Well, it seems to be the 'go to' photo for boys profiles, and Im never one to be left out. Also, I'm pretty much totally obsessed with getting a six pack right now. Well, and generally becoming fit. Anyway, plz don't read on if you're looking for sexy times. I have someone for my sexy times and I'm not greedy. As a mature student, single mum, tomboy, I sometimes find it hard to mix with new people who have stuff in common. So, if you're looking for friends (with no benefits ... Other than me being amazing obviously haha!), please read on :D

I'm not your average girl but still girly enough. I love anything fun or exciting. I've tried lots of different things and always game to try more! For example I've done two sky dives (everyone should try it!!), I've flown a plane and a helicopter, tried snowboarding, surfing, scuba diving (also do this!!), abseiling, basically, I've had a go at lots of stuff!! At the moment whenever I have time I'm either working out at home or gym or outside up a mountain somewhere! OR I'm attempting to surf! Saving up for my own board at the moment. Also big into fitness at the moment so I'm not the best drinking (or come to think of it, eating) partner lol!

I'm currently studying archaeology at masters level. So I'm not afraid to get my hands dirty, or my face dirty, or basically just get covered in mud!!

I love motorbikes. I have a Suzuki bandit 650 (sometimes I hug it, it's that kinda love!)

I Have a son who is nearly 12 (but acts about 25). He's the biggest part of my life and he's great (if a bit annoying at times but hey that's kids!)

I was initially on here looking for a guy but I'm seeing someone now, only he works away at the moment and all my friends just finished their masters and are moving on, so it's just me on ma' tod! Lol

Kinda just looking for interesting people to hang with really. If you're into anything I'm into and need a tag along buddy who will almost always get us lost but will be full of laughs and usually stupid ideas, shoot me a message ;) Ciao!
What I’m doing with my life
Don’t overthink this one; tell us what you’re doing day-to-day.
Thinking too much, training hard for that six pack, looking after my boy, worrying about things, planning my future!
I’m really good at
Go on, brag a little (or a lot). We won’t judge.
I'm good at listening and being objective (unless they are my problems!!). I wouldnt say I was brilliant at anything in particular but I'll turn my hand to almost anything.
The first things people usually notice about me
I’m an empty essay… fill me out!
Hmmmm maybe my eyes. No idea, you tell me.
Favorite books, movies, shows, music, and food
Help your potential matches find common interests.
Movies is quite embarrassing. Usually anything a 15 year old boy would like. Martial arts, action, car chases, fights, explosions etc.

Food, mmmm I love food. I couldn't live without poached eggs on toast and I love everything from Japanese food to a nice plate of pie, mash and gravy! ... Ok my food changed a bit now, I still love all this stuff but I will eat it very rarely.

Books wise I mainly read history/archaeology books (or have done for the last 4 years due to my degree).
The six things I could never do without
Think outside the box. Sometimes the little things can say a lot.
Make up (see I said I was a bit girly)
My lad
Being outdoors
My motorbike
My dad
Anything fun
Being by the sea
My phone, massive withdrawal of I'm without it. It's like the brain I never had haha!
Challenging things that tell me what I am supposed to do (like write 6 things haha!)
I spend a lot of time thinking about
Global warming, lunch, or your next vacation… it’s all fair game.
Life, Love, Happiness, how we should all have hope, my future oh and wondering when the fek my six pack is going to show! Lol
On a typical Friday night I am
Netflix and takeout, or getting your party on — how do you let loose?
Sat in the house fekking bored. Wondering what my guy is up to. Probably do a bit of training. Dreaming about being successful
The most private thing I’m willing to admit
I’m an empty essay… fill me out!
Nothing to strangers :P
I’m looking for
  • Everybody
  • Ages 25–38
  • Located anywhere
  • For new friends
You should message me if
Offer a few tips to help matches win you over.
Youre not after a shag or anything of that nature, just lookin for buddies (not of the fuck buddy variety either. The normal old fashioned ones! Haha)