Find better matches with our advanced
matching system

—% Match
—% Enemy

forks44

25 Roseburg, OR Woman

Woman

I’m looking for

  • Everyone
  • Ages 20–32
  • Near me
  • For new friends

My Details

Last Online
Dec 20
Orientation
Bisexual
Ethnicity
White
Height
5′ 4″ (1.63m)
Body Type
Curvy
Diet
Smokes
No
Drinks
Socially
Drugs
Never
Religion
Christianity, but not too serious about it
Sign
Cancer, but it doesn’t matter
Education
Working on two-year college
Job
Other
Income
Less than $20,000
Relationship Status
Single
Relationship Type
Offspring
Pets
Likes dogs and likes cats
Speaks
English (Fluently)

Similar Users

My self-summary
Write a little about yourself. Just a paragraph will do.
im a complete dork. I dont like to be around people who dont like having fun. I also love joking around and im sarcastic so if your sensitive you probably wont care for me much lol.
What I’m doing with my life
Don’t overthink this one; tell us what you’re doing day-to-day.
Im not sure. Going to school trying to figure it out. Not really sure where it will lead me.
But no i dont wanna be like everyone else and go into nursing. And i dont wanna a boring desk job. Hmmm.... maybe too picky about what i dont wanna do. but i dont wanna be one of those people always complaining about their jobs.
I’m really good at
Go on, brag a little (or a lot). We won’t judge.
making people laugh
The first things people usually notice about me
I’m an empty essay… fill me out!
My hair, i like to change it a lot. Also my eyes, and i dress kinda crazy sometimes. But in all honesty idk what theyt first notice im not in their heads.
Favorite books, movies, shows, music, and food
Help your potential matches find common interests.
Paramore, the used, ke$ha, say anything, all time low,hollywood undead, nicki minaj, taylor swift, the band perry, lil wayne, honestly i listen to just about everything. Book. hmmm.... i read a lot of different books. I know it probably sounds cheesy but harry potter all of them, and i love the movies as well. Twilight is good but i dont like all the hype it gets its rather annoying. Ghost adventures. teen mom sucks so not that. uhh.... yeh lol idk
The six things I could never do without
Think outside the box. Sometimes the little things can say a lot.
My family. whats left of it. They are very important to me. I would not be able to live without music, or friends lol.
I spend a lot of time thinking about
Global warming, lunch, or your next vacation… it’s all fair game.
I have so much on my mind at all times so its really hard to say what would be on my mind most of the time.
On a typical Friday night I am
Netflix and takeout, or getting your party on — how do you let loose?
Hanging out with my sister and some friends useally. Basically consist of trying to find something to do in this lame ass town.
The most private thing I’m willing to admit
I’m an empty essay… fill me out!
No idea
You should message me if
Offer a few tips to help matches win you over.
If your a complete dork, and you think you can make me laugh. And also if you feel totally lame for making a plenty of fish account lol.

Add a photo to:

Stay fresh with Instagram

Are you sure you want to delete this album?

Where's your photo?

Drop it like it’s hot

Photos must be at least 400 x 400px
Edit thumbnail
Add a caption

You look fantastic!