Find better matches with our advanced
matching system

—% Match
—% Enemy

wowplaya

33 M Bernalillo, NM

My Details

Last Online
Today – 2:01pm
Orientation
Straight
Ethnicity
White
Height
6′ 0″ (1.83m)
Body Type
Average
Diet
Mostly anything
Smokes
No
Drinks
Rarely
Drugs
Never
Religion
Christianity, but not too serious about it
Sign
Libra, and it’s fun to think about
Education
Graduated from two-year college
Job
Other
Income
Less than $20,000
Relationship Status
Single
Relationship Type
Mostly monogamous
Offspring
Doesn’t have kids, but might want them
Pets
Likes dogs and has cats
Speaks
English (Fluently), Other (Fluently), Spanish (Poorly), Sign Language (Poorly)

Similar Users

My self-summary
Write a little about yourself. Just a paragraph will do.
Another update will be heading on out to New Mexico on the 12th of this month, so hello to all the New Mexican women :)... Also this is really starting to annoy me, if you like me on my profile then say you don't like me you are a damned liar, and idiot, also if you like and don't ever message me back don't be surprised if i write something back after I message because I'm getting sick of people not responding after we both like each other wtf!!
What I’m doing with my life
Don’t overthink this one; tell us what you’re doing day-to-day.
Trying to find my way. It will be tough. There are lots of things blocking my way, but hopefully I'll find it someday. Now working outside that is all :)...
I’m really good at
Go on, brag a little (or a lot). We won’t judge.
A few things, but it's all the better to find out :) , and I consider myself a good person in general and also one to either vent to or from what I've heard (oddly enough a guy told me that) I'm a good listener, also I'd consider myself decent at video and a few computer games :)... Surprisingly enough cuddling, but why not find that out for yourself more so when we're ready for that ;)!!!
The first things people usually notice about me
I’m an empty essay… fill me out!
How unpredicatable I can be, then again thats somedays and others I can be completely laid back, I dunno you choose when you meet me :), oh yeah the glasses, but not that big just noticeable ;)...
Favorite books, movies, shows, music, and food
Help your potential matches find common interests.
A.anything that is writen by Laurell K. Hamilton B.action, adventure, comedy ect example-Pirates OTC 1 and 3 (2 wasn't bad due to it being at least a bit funny), Ghostrider was decent, Gladiator, National Treasure both C.acid rock all the way, but to name a few bands-Godsmack, Metallica, Slipknot Saliva ect D.Chinese, pizza (of course lol), and anything spicy like spicy chicken :)
The six things I could never do without
Think outside the box. Sometimes the little things can say a lot.
Women nuff said... well even though this will sound materilist but I'd say money to hold me over so I can get what I need, then I can get what I want;), games so I keep myself busy, internet helps, a better job i suppose for money, music kicks ass i will come up with 1 more soon :), ah yes hugs if those count(although from what somebody told me I give a pretty badass hug, then again why not come and find out)
I spend a lot of time thinking about
Global warming, lunch, or your next vacation… it’s all fair game.
Refer to The Six things I could never do without lol :p, oh yeah if i will ever find the right woman, i certainly hope so
On a typical Friday night I am
Netflix and takeout, or getting your party on — how do you let loose?
Fyi I've quit world of warcraft and moved on to Star Wars:The Old Republic..... this is if you play Star Wars:The Old Republic.
Damnit it's fun being an UBER DORK.
The most private thing I’m willing to admit
I’m an empty essay… fill me out!
Ask and I am almost sure I will tell you if you are nice :); and here is one thing, I am betting I am a bigger dork than you are. My all time favorite yeah we'll go with video game ever is Legend of Zelda:Ocarina of Time that is all!!!
I’m looking for
  • Girls who like guys
  • Ages 20–41
  • Near me
  • For new friends
You should message me if
Offer a few tips to help matches win you over.
Either you wanna chat, or you wanna meet and do something or what-not :).... or if you like gaming like me. lol (Hey, I'm a guy. I like gaming.) a gamer would be a plus... Also if we both liked each why not give me a message unless its too damn hard