Find better matches with our advanced matching system

—% Match
—% Enemy

xoSilverPursexo

32 F Lima, Peru

My Details

Last Online
Jun 22, 2006
Orientation
Bisexual
Ethnicity
Asian, Middle Eastern, Black, Native American, Indian, Pacific Islander, Hispanic / Latin, White, Other
Height
8′ 4″ (2.55m)
Body Type
Diet
Smokes
When drinking
Drinks
Very often
Drugs
Often
Religion
Atheism, and laughing about it
Sign
Pisces, and it’s fun to think about
Education
Graduated from high school
Job
Rather not say
Income
Less than $20,000
Relationship Status
Single
Relationship Type
Offspring
Doesn’t want kids
Pets
Has dogs and has cats
Speaks
English (Fluently), Danish (Okay), Indonesian (Poorly), Mongolian (Fluently), Slovak (Okay)

Similar Users

My self-summary
Heyy, I'm Maria Robinson, hollaing at y'all from peru!

i love y'all so much mwah mwah

as for my orientation, i pretty much roll both ways, i luv girls 'n boys, doin' em too

i have a sexy silver purse it's so hot i carryit everywhere with me

i get a new purse once a year pretty much, i luv mah friends, especially tommy r xoxo but heyy he doesn' t know i belong to this website, so what the heck? oooh i almost made a swear! he he he my mommy doesn't let me swear.

i have glasses some say they make me look like mark from rent but hey who can judge?

i like to keep things in my pockets, when it's that time o month everything goes in the back pockets of my goth pants. um...i pretty much wear the same pants every day i got them at wal mart but i'm so fucking stylish!!! heyy everyone loves and irish girl! lol

I am female, male, and hairy
I’m really good at
um....i have lotsa facial expressions lol like during work on break i like twirling my hair and sticking my tongue out cuz i'm always so damn horny! gah!!!!!!!!!!!!!1
The first things people usually notice about me
i don't know, when people see me they run away...i'm not sure what they notice. i wonder why....
Favorite books, movies, shows, music, and food
books: anything with naked women on the cover

movies: porn. it's good.

music: blink-187 omg so hot! and emo! ilove emo! i must be emo! dear diary: mood apathetic lol mah crush marissa was singin that in class! i wonder if she likes me back i dunno she kinda runs away when i see her but she's so hott and sexay and i heard she likes men and does them onh sundays but don't worry my backup plan is adelayide omg she's so hot and sexxy i wanna feel her up

foods: semen soup
The six things I could never do without
salmon, oak trees, mauve cellular devices, dildos, and ovaltine
I spend a lot of time thinking about
tommy regan <3

don't leave me all alone, just drop me off at home
I’m looking for
  • Guys and girls who like bi girls
  • Ages 23–50
  • Near me
  • Who are single
  • For casual sex
You should message me if
you luv me mwah mwah message me now cuz i'm so hard KWAN