bareshoulders
25 Los Angeles, United States
Join today
Find great matches with our advanced matching system!
bareshoulders
Join today
Find great matches with our advanced matching system!
My self-summary
Name is Adrien.
I'm 25.
Jewish-American Princ.exe looking to make a royal family.
Cancer, Moon in Sagittarius, XNFP.
Agender, all pronouns work.
I prefer intense intimacy over intercourse.
Sex is awesome, but I desire more than the flesh.

Passionate about music... like that 15th century choral shit. Also into other classical and contemporary works, jazz, pop, and that neo-soul-future-garage-trap-hop-dirty-bass-jersey-beat shit. Like, do a Pandora for Alina Baraz or SZA. Also a fan of anything up the realm of Nujabes.

Given my aural sensibilities, I don't really do drugs or smoke weed. I used to roll blunt like 6 times a day, and would shove countless little mountain ranges into my right nostril, but I just don't have the energy or physical ability (or money) to healthily sustain the altered state of consciousness. But I can drink tho. Booze is great and fun. Ask me if I parTy and I'm gonna block you so fast omg.

Food is important. All of it. I'll try most things once. Sleep is also important. I will cancel plans to sleep more. "Please Like Me" is also important. If you like that show, and are okay with talking openly about mental health, we will probably be able to chill. Furries are also important. If you are into fandoms and have access to a lot of niche shit on the Internet, we will DEFINITELY be able to chill.

I've just moved back to Las Vegas from Los Angeles for a change of pace. I grew up here and am looking forward to making new memories. Would love to get to know some new people to get vulnerable with. And you'll have to be patient with me as I adjust from my Westside Lifestyle ™. Saturday brunch texts and Sunday beach volleyball and taco Tuesday and lesbian Wednesdays were definitely part of my existence.

If you find yourself infatuated and have a hunger for more information, open up the chat function and ask me what you're curious about. It's hard to send messages sometimes, so you can answer this question if you wanna talk but dunno what to say: Do you feel alone right now?o

xoxo
~a~
What I’m doing with my life
"I'm trying hard not to get into trouble, but I've got a war in my mind." - Lana Del Rey

If you wanna call me a Lana Del Gay you can, but just know you're wrong. It has nothing to do with her visual/artistic A E S T H E T I C.

For me, it's all about the marriage of poetry to music... the verbose ruminations on dark thought set to violins and drums. That's what gets me wet. And maybe it's a part of the aesthetic, sure, fuck you too. :3

This is what I'm doing with my life, though. Spending my time thinking about how we approach subjects and concepts, why we fuck with them, why we dismiss them. This sort of ethnography excites me.
I’m really good at
I'm an expert at being anxious. Neurology and biology aside, I'm just really good at overthinking things and worrying and going back and making sure shit is chill.

But I'm also really good at being an invincible day of motherfucking sunshine. I will throw positive mantra and good vibes and belief in the universe at you until you finally understand that your life is yours to make. My optimism is rooted in logic and a dash of realism, tho, so it's not totally ridiculous. Also, I say "dash of realism" because who's to say what's Real and what isn't? We all experience life differently. Is there a certifiable way to prove we all see blue the same way?
Favorite books, movies, shows, music, and food
I'll save you the list and offer you an opportunity for discussion. Tell me about what books, movies, shows, music and food excite you. I'm excited by things that excite other people.

But for the record, I am super excited by the following, regardless of other parties' feelings:

Korean bbq tacos, Natalie Tran, Rainbow Boys, Orphan Black, Jean Beaudrillard, vegan shit, YouTube tutorials, The Twilight Saga (great media for critical review), BuzzFeed videos
The six things I could never do without
Mint Juleps.
Cereal.
Communication.
Nudity.
Mattresses.
Crying on the freeway.
I spend a lot of time thinking about
Consciousness and reality fuck me up on a daily basis. I also think a lot about positionality and purpose. I think about external influence and divine intervention.

Basically it all comes down to this:

Is everything I am experiencing real? Or is it informed by some outside entity/experience/event and is thus "treated" reality?

I swear this has nothing to do with drugs. I just took a really intense couple of classes in college.
On a typical Friday night I am
Idk actually. My Friday nights tend to differ. For the last while I was always working. But that's no longer the case.... so I'll see what happens and let you know.
You should message me if
Write to me if you need someone to talk to. As much as I ramble, I can open the floor to you and be an active listener. :)
More