greatwhite222
49 Maryville, United States
Join today
Find great matches with our advanced matching system!
greatwhite222
Join today
Find great matches with our advanced matching system!
My self-summary
HI IM TED!!!! SELF SUMMARY HMMMM IM A LITTLE SHY TILL I GET TO KNOW YOU..... HONESTLY MY BOYS MADE ME GET ON THIS SITE WAS MARRIED FOR 22 YEARS GREAT SENSE OF HUMOR I LOVE MAKIN PEOPLE LAUGH I AM LOOKING FOR THAT SPECIAL ONEAND MEETING GREAT WOMEN ALONG THE WAY I HAD A GREAT SHORT CAREER SO IM RETIRED NOW AND HAVE PLENTY OF TIME TO FIND THAT AWESOME LADY THAT HAS ELUDED ME FOR 48 YEARS LOL
What I’m doing with my life
WORKING HARD PLAYIN HARD TRYING TO COMPLETE RAISING MY LAST SON..... HE LIVES WITH ME AND HES 17..... I USE TO TRAVEL TO PLAY SOFTBALL BUT AM GETTING OLDER AND NOW I HAVE MORE FREE TIME SO LOOKING FOR SOMEONE TO SHARE IT WITH
I’m really good at
TRICKING MY KNEES AND BACK INTO THINKING IM NOT 48 BUT LATELY THEY R GETTING SMARTER BASEBALL AND SOFTBALL WAS MY PASSION IM GOOD AT ALOT OF THINGS MABE U CAN FIND OUT WHAT ELSE ASK AND I WILL TELL LOL ALSO I AM NOT RICH MONEYWISE BUT RICH IN HOW WONDERFUL GOD HAS BEEN TO ME AND I HAVE 3 OF THE BEST KIDS IN THE WORLD
The first things people usually notice about me
that im a big kansas city royals fan always wearing something hat shirt necklace lol been told my eyes also am still in great shape my old job kinda instilled that in me
Favorite books, movies, shows, music, and food
I LOVE AUTO BIOGRAPHYS...... ALL THE RAMBOS YEAH IM A GUY LOL...CRIMINAL MINDS IS AWESOME GOT ALL THE SEASONS ON MY PC IM AN 80S LOVER MUSIC EVERYTHING FROM GREATWHITE TO FRANKIE GOES TO HOLLYWOOD LOL GOTTA LOVE BON JOVI GREW UP WITH ALL THEIR HITS GIMME MEAT AND IM HAPPY LOL
The six things I could never do without
MY KIDS MY GRAND DAUGHTER MEAT FOR DINNER ALL THE LESSONS I LEARNED GROWING UP HARRAHS CASINO IM A REGULAR AND LAST BUT NOT LEAST MY GOD
I spend a lot of time thinking about
the woman that makes me feel like im 16 again now thats a special woman and would b treated as such also is their any good women left in this world
On a typical Friday night I am
Watching kc play its pennant chasing time this time of year and spend A lot of time with my kids
The most private thing I’m willing to admit
HMMMMM!!!!! ADMITTING THAT I DO MISS COMPANIONSHIP OF A SPECIAL LADY... GET TO KNOW ME AND I HAVE PRIVATE STUFF I WILL TELL ABOUT MY OLD JOB BUT ONLY IF WE HAVE CHEMISTRY I HAD TO CHANGE MY PROFILE. BECAUSE I MADE THE MISTAKE OF TELLING WHAT I USE TO DO FOR A LIVING THIS WAY I WILL KNOW IF U R INTERESTED IN ME FOR ME
You should message me if
IF IM INTERESTING AND YOU THINK IM AT LEAST A LITTLE ATTRACTIVE TO YOU AND IF U WANNA MEET AN HONEST GUY EVEN IF WE DONT HAVE CHEMISTRY I CAN STILL MAKE U LAUGH LOL
More