27 Salt Lake City, United States
Join today
Find great matches with our advanced matching system!
Join today
Find great matches with our advanced matching system!
My self-summary
I'm a geek and a swing dancer, and if you don't like that... well, your loss. Love me to read, dance, play videogames, and cuddle. Always ever cuddle (XD and I hate my guy friends for making it all awkward lol).

I'm not a crowd person. I mean, I don't mind hanging out with a bunch of people, but I'll tend to stay outside the group, in the company of myself, or maybe one or two other people. I'm much more confident one on one than addressing a flock. :P for that matter, I'm likely to tell more about myself in a message than in my summary- I just find myself at a loss of words without someone else to act as a foil (kudos if you know the term, if you don't... XD good luck using google for that one).

O_O Oh! And I love kitties. To death. Again, always ever. If you don't like cats... well, that's sad- I'd be interested to hear why, but I love 'em (acceptable excuses include allergies, phobias(?), one killed your mother and father in a mugging gone wrong when you were a child, spurring you to become a caped crusader of justice(??!?!)) Yeah. Gotta love the fuzzballs.
What I’m doing with my life
Right Now, I'm in College, Chemistry (yes, I know, ew), working to be a teacher some day. Having fun, relaxing, living life for what it's worth. Always game to hang out for whatever. Be it coffee, a hike, movies, cuddles (and see above)- whatever.
I’m really good at
Dancing, videogames (though I don't feel like it some days), remembering random factoids... and I wish I were better at rock climbing, but I'll honestly say I'm "decent." Recently into gymnastics! Daaang that's a tough sport! Ditto for pole dancing!
The first things people usually notice about me
Hair? Earrings? Like, what is this liberal hippy shit?! Some people have told me I have a very attractive smirk :p
Favorite books, movies, shows, music, and food
Oh my goodness... lots here.

I love fantasy novels, and have a soft spot for trashy romance (particularly trashy fantasy romance! Haha)
But my favorite book is either The Count of Monte Cristo, or possibly the Awakening. Yay AP engrish

I... am not a big movie watcher, but I like a lot of stuff... but my pet peeve is movies with a bad plot, little character development, etc. My favorites are V for Vendetta, The Devil Wears Prada um... :P i dunno. Chick flicks tend to trump action, definitely trump slapstick

My favorite music is big band swing, but that's because dancing to it is my third favorite activity- really I like anything I can sing to or dance to. Of particular note, Plain White T's can be my jam any day.

I like edible food. Particularly greek or italian. If you feed me good Indian food, I'll love you forever.
The six things I could never do without
Some form of interesting conversation
Hot showers on cold days
....just gonna put hugs down again and pretend it counts...
People that challenge me
I spend a lot of time thinking about
People. Why they do what they do, hypocrisies, relationships... yeah. People are interesting. Particularly the ones I hold near and dear.
On a typical Friday night I am
Hanging out or playing videogames. Possibly both. Maybe reading a book at home (or hastings) if I've started a good one recently.

...clubbing or otherwise partying it up if I have people to do it with
The most private thing I’m willing to admit
I actually quite enjoyed the 50 Shades movie, Except (controversial stance) how abusive ANASTASIA is by the end!
You should message me if
you want to get to know me! Or do know me! Or feel like talking to someone! Hell, just message me. I love talking to people.

I'm not looking for a one night stand, or some radical political/religious zealot, but short of that, I really Do enjoy the company of pretty much everyone. Go on, gimme your best shot. I dare you.